Меню KDT

logo7.png?_=1

КГУ Жиенбетское областное управление образования Шуского районного отдела образования «Жиенбетской начальной школы»
  • kz
  • ru
  • Статьи

    Бұлақ көрсең, көзін аш

    2024.02.29
    Бұлақ көрсең, көзін аш
    Шығармашыл тұлғаны тәрбиелейміз

    Сабақтың мақсаты: ата-аналардың баланың шығармашылық қабілеттерін дамыту дағдыларын қалыптастыру.

    Міндеттері:
    1. Балалардың дамуындағы шығармашылықтың маңызы туралы ата-аналардың идеяларын кеңейту және тереңдету;
    2. Отбасы жағдайында баланың шығармашылық әлеуетін толық дамыту үшін ата-аналардың назарын балалар шығармашылығына аудару.  
    3. Ата-аналардың отбасында баланың шығармашылық қабілетін ұлттық ойындар негізінде дамыту дағдыларын жетілдіру

    Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:  
    Ынтымақтастық, ата-ананың міндеті, құрмет, шығармашылық, әлеуметтік интеллект.
    Жауапкершілік, шығармашылық, жауаптылық, ашықтық, ынтымақтастыққа дайын болу.





    Жоспар

    1. Отбасы жағдайында жасөспірімнің шығармашылық ойын дамыту әдістері. 
    2. Тіректер арқылы ертегілерді ойлап табуды үйрену.
    3. Қазіргі отбасы жағдайында балалардың шығармашылығын дамытудағы ұлттық балалар ойындарының маңызы.
    4. Балалармен шығармашылық сабақтардың тиімділігін арттыру.
    5. Шығармашыл тұлғаны дамыту барысында отбасы мен мектептің өзара әрекеті.
    Қорытынды. Қорытындылау, тілектер.



    Баланы жастан

    2024.01.19
    Жиенбет негізгі мектебі
    2023-2024 оқу жылы
      Жиенбет негізгі мектебінде Ата-аналарды педагогикалық  қолдау бұрышының  1– 4 сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Баланы жастан ... Баланың тапқырлығы мен эрудициясын қалай дамытуға болады» тақырыбында 4 сабағы өткізілді. 



    Сабақтың мақсаты: ата-аналардың үйде балалардың тапқырлығы мен эрудициясын дамытуға бағытталған интеллектуалдық ойындар мен жаттығуларды қолдану дағдыларын дамыту. Тапсырмалар: 1) Баланың жеке тұлғасын қалыптастырудағы ойынның маңыздылығы, оның зияткерлік қабілеттерін дамытуға әсері туралы идеяларды қалыптастыру; 

    2) Ата-аналардың балалар ойындары туралы дамытушылық іс-әрекет пен дамытушылық ойындардың түрлері, оларды қолдану әдістері туралы білімдерін кеңейту; 
    3) Балалардың зияткерлік қабілеттерін дамыту үшін ойындар мен жаттығуларды өз бетінше таңдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Ұлттық құндылықтар мен тұлғалық қасиеттер: 
    Ынтымақтастық, ата-ананың борышы, сыйластық, эмоционалдық интеллект, әлеуметтік интеллект. Жауапкершілік, шығармашылық, ықыластылық, ашықтық, ынтымақтастыққа дайын болу.


    Ақыл айтпа, жол көрсет.

    2024.11.24
    Ақыл айтпа, жол көрсет. 
    Оқытудың жаңа шарттары: бала қалай бейімделеді
     
    Мойынсұнбау – баланың оған деген қарым-қатынастың дұрыс болмауына қарсы тұруы 

     

    Сабақтың мақсаты: ата-аналардың балаларды жаңа жағдайға бейімдеу қабілеттерін дамыту.
    Міндеттері:
    1. Бейімделу кезеңінде балаларда физиологиялық және эмоционалдық өзгерістер болатынын түсіндіру.
    2. Ата-аналарды баланың негізгі мектепте оқуға бейімделуінің физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру.
    3. Оқушыға психологиялық қолайлы жағдай жасау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

    Ұлттық құндылықтар мен жеке қасиеттер:

    Ынтымақтастық, ата-ананың міндеті, құрмет, эмоционалды интеллект, әлеуметтік интеллект, өзін-өзі басқару, шығармашылық.

    Жауапкершілік, шығармашылық, жауаптылық, ашықтық, ынтымақтастыққа дайын болу.

     

    Күтілетін нәтижелер:

    1. Ата-аналар баланы және оның мінез-құлқындағы өзгеріс себептерін жақсы түсінеді, баламен тиімді қарым-қатынас әдістерін қолдануға машықтанады, туындаған мәселелерді шешудің жаңа жолдарын көре алады.
    2. Ата-аналар балалардың оңай және тез әлеуметтік, психологиялық бейімделуіне көмектеседі.

     

    Ата-аналарды педагогикалық қолдау бұрышы

    2024.10.13

    Ата-аналарды қолдау бұрышының 1 сабағы

    Ата-аналарды қолдау бұрышының мәліметі

    Ата-аналарды педагогикалық қолдау бұрышы – 

    ата-аналар қауымын, отбасын нығайтуға, отбасылық және қоғамдық тәрбие байланысына мүдделі әкімшілік және педагогикалық қызметкерлерді біріктіреді және балалардың заңды өкілдерінің құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған, білім алушыларды тәрбиелеу, дамыту және оларға білім беру мәселелерін тиімді шешуге мүмкіндік береді.

         1-4 cынып оқушыларының ата-аналарын педагогикалық қолдау бағдарламасына сәйкес қазан айында        «Отбасы - бақыт бесігі», «Ата-ана өмірінің басты мақсаты бақытты адам»  тақырыптарында сабақ өткізілді. Мазмұны: Балалардың әл-ауқаты оның бақытты өмірінің негізі. Ата-ананың баланың әл-ауқатына жауапкершілігі. Кішкентай балалардың жас және әлеуметтік ерекшеліктері. Мектеп психологы   отбасында жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: ата-ананың балаға назар аударуы, қолдау, позитивті қарым-қатынас, өзара түсіністік, сенімге құрылған қарым-қатынас тренингін өткізді. Жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделген отбасылық тәрбие әдістері жайлы түсіндіру жұмыстары жүргізілді.


     

            5-9 cынып оқушыларының ата-аналарын педагогикалық қолдау бағдарламасына сәйкес «Баланың бас ұстазы – ата-ана»,«Позитивті тәрбие» тақырыбында сабақ өткізілді. Мазмұны:

    1. Жасөспірімдердің жас және әлеуметтік ерекшеліктері

    2. Ата-ананың бала тәрбиелеудегі міндеті – қателіктерді, кемшіліктерді, ауытқуларды түзету емес, жасөспірімге оң әсер ету 

    3. Позитивті ата-ананың ерекшеліктері: жағымсыз көңіл-күйден жағымды эмоциялардың басым болуы; жасөспірімнің бойындағы ізгі қасиеттерге назар аудару, күшті және жағымды мінез-құлық қасиеттерін дамыту

    4. Позитивті тәрбиенің принциптері мен ережелері. Позитивті тәрбиенің ұлттық бастаулары

    5. Ата-ананың позитивті тәрбие нәтижесіне қанағаттануы және психологиялық саулық

    Послание
    Президента

    Рухани жаңғыру

    Полезные ссылки